söndag 8 april 2012

Bästa starten äääva;-)

Så som jag startade dagen idag tycker jag är det bästa sättet att starta en dag på :-)!!
Ca. 9:00 kickades nämligen min Garmin igång för en härlig och vårig statsrunda samt tillsammans med ett underbart sällskap. Gata upp och gata ner, över västerbron och längs med södermälarstrand och så vidare. Glittrande vatten och en mysig morgonkänsla. Vackra Stockholm!
Sedan in på sats spårvägshallarna. Duscha för att sedan slappa och äta en supergod frukost på ett mysigt Paris- inspirerat café. Mysfaktor på hög nivå kan jag lova!!:-) Så underbart. Så härligt.

Foto: Frukost...inte stenålderskost direkt, men ack så gött! ;-)

 - Posted using BlogPress from my iPhone

4 kommentarer:

Anonym sa...

Mmm, den frukosten ser ut att vara värdig en morgonrunda:-) Brukar du äta något innan morgonlöpning?
Kram
Anna

Vegout sa...

Mycket kolisar men det såg det ju ut att vara värt. :)

Vilket kafé kan man hitta en sådan frukost på? Louie Louie på Bondegatan brukar vara en personlig favorit för helgfrulle.

Lina sa...

Anna: Näe.. det brukar jag inte, kör oftast på tom mage på morgonen :-)

Lina sa...

Vegout: Saturnus cafe, eriksbergsgatan 6 :-) Tack för cafe´-tipset, ska definivt prova det cafe´t framöver! :-)