söndag 1 april 2012

FunRun!!!!!

Idag så var det alltså äntligen dags för FunRun! :-)
Jag och Alex hade verkligen sett framemot dagen, det var ju så himla roligt sist!
Detta pass skulle visa sig bli precis lika lyckat! :-)
Klockan 10:00 mötte vi ett gäng härliga löpare vid Rålis. Vädret var bättre än förväntat, varken snö, regn eller rusk så långt ögat kunde nå! Långt ifrån vad prognoserna hade förutspått med andra ord! :-)
Drygt 28 kilometern tog vi oss fram. Från city, ut på vackra Waldermars udde och tillbaka.






Stämmningen var på topp bland alla löpare från den första kilometern till den sista! Efteråt fikade en del av oss på Thelins. Gott och mysigt, ett perfekt sätt att runda av en långrunda på! :-)

TACK ni som var med idag, ni var ett heeelt fantastiskt sällskap! Jag hoppas verkligen att vi ses snart framöver!  Jag kan meddela att jag och Alex så gott som redan har spikat ett datum för nästa FunRun, så håll utkik, mer info inom kort ;-)

2 kommentarer:

Peter sa...

Tack för ett trevligt arrangemang! Hoppas jag kan vara med flera gånger.
Det var uppskattat.

Lina sa...

Tusen tack själv Peter!!