torsdag 5 april 2012

Mitt andra hem!

Jag har nästintill spenderat varje sommar i mitt liv i Spanien.
 Vi har en liten lya där och jag känner mig faktiskt nästan lika hemma där som här. Ganska ofta får jag ett riktigt Spanien-sug.
Vill bara dit. Till den fantastiska naturen. Till havet. Till bergen. Till mitt favoritcafe' vid stranden. Till att få springa barfota på stranden. Åh mitt fantastiska älskade paradis! I sommar, då jäklar! ;-)
Idag så är jag dock i Sverige och ska snart pallra mig ut på en lugn chill-runda! ;-)
 långhelg för många, efter gårdagens handledarträff så kommer nog studieböckerna åka fram ett par gånger för min del. Men, men ;-) sånt är livet!


- Posted using BlogPress from my iPhone

2 kommentarer:

The Run sa...

Hej, vill tipsa dig om löparserien The Run! En kul och tuff utmaning på 10 km som drar runt genom Sverige under året!

Lina sa...

The Run: Tack, skall kollas upp!
:-)