onsdag 23 april 2014

Det här med träningskläder...

Jag har verkligen tokmycket träningskläder . Jag har samlat på mig kläder lite då och då under åren och helt plötsligt så upptar de, i alla möjliga färgglada kulörer, större delen av min garderob. Just nu så är dock utbudet desto mindre. Det är ju en fysisk omöjlighet att "kråla" sig i majoriteten av kläderna. Därför tyckte jag att det var lägligt att välja 2 storlekar större än vanligt när jag för drygt 2 veckor sedan fick en tränings-t-shirt när jag köpte mina sommarsneakers på Intersport. Den satt bra då och jag tyckte att det dessutom fanns mer utrymme för att växa lite till. Tji fick jag. 06:00 i morse körde jag ett 45-minuterspass på crosstrainern med en alldeles för kort t-shirt...med framgluttande mage, som en annan wannabe-spicegirls (but not so much lyckat!) ;)

3 kommentarer:

Linda sa...

Haha, härligt! Allt har sin charm :)

Lisa sa...

Det där känner jag igen! Jag tycker dock att de flesta linnen var både längre och mer elastiska än t-shirtarna, vilket ju lämpar sig bättre för en gravid-mage. Du kanske kan låna den blivande pappans tröjor?

Ousa sa...

Bebismagar är vackert :)